Zapraszamy do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt.
„Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem” w środę, 25 listopada br. o godz. 9:00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Wolsztynie. Udział jest
bezpłatny.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań. Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji.
Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
• Pierwsze wrażenie - jego znaczenie w obsłudze klienta.
• Kontakt z klientem i budowanie relacji w procesie obsługi.
• Rodzaje klientów wg cech osobowości oraz związane z tym strategie obsługi klientów.
• Zasady asertywnej pracy z klientem.
• Od pytania do działania - skuteczne odczytywanie potrzeb klienta.
• Współpraca z klientem trudnym.
W załączeniu zaproszenie, program szkolenia, karta zgłoszeniowa.
Uprzejmie prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu
do piątku, 20 listopada br. na adres:
wig@powiatwolsztyn.pl lub tel.
68 384 56 29, fax:
68 384 35 38.
Organizatorami spotkania są: Starostwo Powiatowe w Wolsztynie, Polska Fundacja Przedsiębiorczości w Szczecinie i Wolsztyńska Izba Gospodarcza.
Ewa Zielińska
Wydział Rozwoju Powiatu i Inwestycji